Media

2016.05.11.

Flow and the Concept of Leadership

I was presenting together with Zoltan Buzady on the second joined webinar between IBM and Ceu Business School.



 

2016.04.12.

Adatok felhasználása Közel egy órás beszélgetés a Budaörsi Rádiónál,
Rétalji Igorral a Szumma műsorvezetőjével az Adatok felhasználásáról. A hangfelvétel itt
hallgatható meg.

 

2016.03.25.

Big Data és a korszakváltó technológiák

On Air with Joós Andrea Ilon at Klub Rádió.

A hangfelvételitthalgatható meg.

 

2015.11.25.

Meet our Faculty: Achilles Georgiu, Program Director of MSc in IT Management Personal introduction via short video.

 

2015.04.14.

Analyze Business, Build Strategy, Drive Success – CEU Launches New Master’s Program CEU Business School and the CEU Department of Economics, in cooperation with IBM, offers a new MSc Program in Business Analytics.

 

2014.10.29.

Regional Cluster Event of e-Leadership in Budapest

Building the Bridge between Business and Technology

 

2014.03.12.

A Big Data hatása a társadalomra 3 felvonásos beszélgetés a Klasszik Rádió 92.1 Digitália cimű műsorban. A hangfelvételek itt érhetőek el. 1, 2, 3

 

2012.09.17.

Az Okos Egyetemről

Közel egy órás beszélgetés az Ozone Network Egyenlitő cimű műsorában az Okos Egyetemről.

A videófelvételt itt nézheti meg.

 

2012.07.24.

Az Adatrobbanásról

Közel egy órás beszélgetés az Ozone Network Egyenlitő cimű műsorában az Adatrobbanásról és a világra gyakorolt hatásáról. A videófelvételt itt nézheti meg.

As an Opinion Leader his personal objective is to burn pictures in people’s mind via metaphors and visual stories in order to transform them into future e-Leaders, who understand technology evolution and the adaptation to everyday business environment with main emphasis on the human aspect and the personalised motivation.
 
 
 
Véleményvezérként elsődleges célja, hogy képeket rögzítsen az emberek fejébe metaforák és vizuális történetek segítségével annak érdekében, hogy e-Vezetőkké formálja őket, olyan emberekké, akik megértik a technológia fejlődését és képesek megfelelően adaptálni azt a mindennapos munkakörnyezetben kiemelt hangsúlyt fektetve az emberi oldalra és a személyre szabott motivációra.
 
 
Ως διαμορφωτής της κοινής γνώμης ο προσωπικός του στόχος είναι να χαράξει εικόνες στο μυαλό των ανθρώπων με τη χρήση μεταφορών και οπτικών ιστοριών, προκειμένου να μετατραπούν σε μελλοντικούς διευθύνοντες που κατανοούν την εξέλιξη της τεχνολογίας και την προσαρμογή της στο καθημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον, με κύρια έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα και τα εξατομικευμένα κίνητρα.